12/23/2016

"IX"

Czekolada składa się z cukru, oleju palmowego, mąki pszennej, tłuszczu kakaowego, moje życie składa się natomiast z pasma uniesień, porażek, kłamstw, uśmiechów i wielu przepłakanych dni. Niesamowite jest to jak wygląda każdy dzień z kubkiem herbaty.
Nastrój zmienia mi się w tempie piosenek na playliście, Tylko przy barbie jezioro łabędzie mam ochotę wstać i tańczyć, ale co będzie jak złamię nogę? Na początku powinnam się ucieszyć...
Do końca roku zostało kilkanaście dni i akurat teraz postanowił odwiedzić mnie pech, w jednym koszyku przyniósł  garść niespodzianek w drugim były cukierki.
Za każdym razem gdy dzieje się coś złego z drugiej strony pojawia się odrobina dobra, wstyd mi, że dopiero teraz udało mi się to dostrzec. Dobro może być malutkie, a zło ogromne i odwrotnie, jednak w każdym przypadku warto się uśmiechnąć. Najważniejsze by nie chwalić dnia przed zachodem słońca i go nie przekreślać.
Zmieniłam kakao, dość ogromny postęp. W pewnych momentach wydaje mi się, że czegoś potrzebuje i zdecydowanie jest to dobry żart, śmiechu nigdy za wiele, chyba że siedzisz w kościele. Każdy wypadek ostatnich dni udaje mi się zamienić w dobry dowcip, byle by się śmiać i szukać szczęścia wśród słodyczy.
- Wiesz co stało się z całą czekoladą? - Głupie pytanie, przecież ja wiem wszystko
-  Ja? Skądże znowu hah - lepiej żeby od razu się domyślili
- Hm?
- Jest w moim brzuszku hahahah - trzeba szybko się ewakuować do innego pokoju,

- Mamo następnym razem musisz chować wszystkie słodycze bo to to cukrzycy dostanie - i w tym momencie znów wkraczam
- Ja wyczuję wszytko hahahah - dla nich smutna ale prawda
Od zawsze uważałam się za dość dobrego szpiega, zawsze trzeba starać się być najlepszym, zwłaszcza w tym co się kocha.

" Na razie się wspinam, ale widoki są extra!" - Hannah Montana Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Vie Savoureuse , Blogger