2/18/2018

"XXXVII"

"Bo nie żyję ani w przeszłości,
ani w przyszłości.
Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej.
Jeśli kiedyś uda Ci się trwać w teraźniejszości
staniesz się szczęśliwym człowiekiem"
Nadszedł ten dzień, i nade mną pojawiły się deszczowe chmury i dobitnie czuje powłokę szarości dookoła. Ale to ja je sprowadziłam i nikt inny poza mną nie jest w stanie przywołać słońca. Nie da się w końcu zjeść ciastka i mieć ciastka, jednakże nie żyjmy wczoraj mimo, że ciąży jak ogormne głazy i ciągle jest w pamięci bo żyjąc wczoraj nie dostrzeżemy tego co jest teraz.
Każdy z nas z czymś walczy, może z samym sobą – zwykle tak bywa. To ta najważniejsza walka, która toczy się ciągle i nie łatwo pokonać silne wiatry, patrząc w lustro myślę o wielu słowach i decyzjach aby móc wyciągnąć z nich wnioski i być smutną ale dumną z tego jak postępuje. Uczę się.
Mam ochotę wylać łzy, morze łez i mogę to zrobić, ale chwila... "Po burzy zawsze wychodzi słońce" warto czekać skoro można mieć swoje słońce już dziś? Tyle słów, nie zawsze się siebie słucham, serce mnie nie słucha ale razem z umysłem próbują się zgrać. Jeszcze o to powalczę by nie przeżywać chwil takich jak ta.
Chcesz założyć maskę? Zastanów się czy umiesz to robić umiejętnie. Emocje zakrywasz na zawsze albo wręcz przeciwnie pokazujesz raz dobitnie. Nie umiesz czegoś ukryć? Po co się męczyć i dłużej znosić huragan. Aaa i nie zabijaj smutku jedzeniem!! Ucz się na moich błędach jeżeli umiesz.

# "Z chwilą kiedy zaczynasz robić to,
czego naprawdę pragniesz,
zaczynasz zupełnie inne życie."

# "Słowa są jak klucze,
tylko dobrze dobrane
potrafią otworzyć
czyjeś serce i umysł."

# "Nie rezygnuj z marzeń
To, że coś nie dzieje się teraz
nie znaczy, że nigdy nie nastąpi."

# "Nauczmy się doceniać przyjaciół,
bo życie nie kręci się wyłącznie wokół miłości

KOMENTUJCIE I UDOSTĘPNIAJCIE ( I WYBACZCIE ALE KOMENTARZE SĄ WAŻNE)





1 komentarz:

Copyright © 2016 Vie Savoureuse , Blogger